onsdag 6 februari 2013

HEMMA BRA


Nu har jag och minsta monstret sladdat in här hemma igen (med ombokat tåg). Så härligt! Hela familjen tillsammans igen. Mmmm ... Pussar från stort monster. Och så en liten mysig sagostund innan de två små lyckligt slumrade in tillsammans. Och så har jag en hel tand. Bara en sådan sak. Det var värt en kort visit i småland. Och så fick jag mammas goda mat, kramar och semlor. Men herre gud vilken bedövning jag fick. Hela ansiktet är fortfarande ömt och svullet. Aj!

Imorgon ska jag jobba. Och sedan så ska jag ta tag i alla mina små projekt som ska in i shopen. Som till exempel armbandet ovan. Ni vet med mina LONDON STARS. På tunn, tunn kedja. Det finns hopp *ler*. Men nu ...  sova - bort smärta.

Ses imorgon.

2 kommentarer:

  1. Tjohoo! Ser väldigt fint ut! Nog nästan finare än den stela varianten vi mailats om. Ser fram emot att få se det i shoppen. Och sen på min egen handled. :)

    SvaraRadera
  2. Kramar och semlor.. inte illa! Hoppas att smärtan är borta i morgon och att du kan sova!

    SvaraRadera