torsdag 28 februari 2013

FEBRUARI MOOD



Februari mood. För mig. Fortfarande vinter med snö och kyla. Jo men faktiskt. Jag måste nästan ta till "lilla mors" uttryck: "Än får ni gå med strumpor & skor, än är det vinter kvar". Men nu, så här sista dagen på februari, börjar ljuset spira och våren nalkas. Mitt moodboard visar på saker som får mig att må bra just nu. Får mig att insupa det som kommer. Våren! Lättare kläder, nya dofter, mängder av smycken på handleden, fortfarande färgglada (gärna rosa) tulpaner och tanken på att snart, snart kan jag gå med skinnpajjen - bara skinnpajjen liksom!

+

Inne på Fabriken ser ni fler härliga moods för februari. Det ser ljust & pastelligt ut ... mycket längtan efter våren. Ni vet dripp-droppandet. Och ljuset! LJUSET!

5 kommentarer:

  1. Tio poäng av tio möjliga på den moodboarden. Snyggt!

    SvaraRadera
  2. Ja, nu kommer ljuset och härliga tider. Fin moodboard du visar

    SvaraRadera
  3. Ja men så snyggt - gillar mycket. :) Kram!

    SvaraRadera
  4. Snyggt! Visst är det underbart att det går mot vår och ljusare tider. Love it! Önskar dig en fin helg! Kram Nina

    SvaraRadera