tisdag 22 januari 2013

HER STARS


Vet ni. Jag kan inte låta bli att visa er detta. En tjej kontaktade mig och ville beställa ett smycke (hon hade sett ett av mina andra smycken här). Hennes flickor heter som stjärnorna, Stella & Nova. Dessa namn handstämplade jag på varsin bricka (12 mm). På de tredje brickan handstämplade jag MY STARS. Och så ett hjärta tillsammans med alla stjärnor ...

Jag lät fota brickorna tillsammans med min underbara kulkedja (2.0) och alla mina guldpläterade london stars (det är därför det blev lite gult i bilderna, de 'färgade av sig' i silvret). Som ett halsband JAG HJÄRTAR. Men brickorna hamnade till slut på en vacker läderrem (2 mm) med ett vackert silverlås.

Så har du en idé om ett smycke som du själv skulle vilja bära är det bara att höra av sig så 'hittar vi på något tillsammans'. Oftast kommer vi på något vackert tillslut. Och vilken lycka att få skicka iväg ett smycke med så mycket kärlek i.


3 kommentarer:

  1. Jamen det är ju precis det här som gör dig unik Ullebulle! Att du gör så ofantligt fint efter dina kunders önskemål. Du lever dig in i hur de vill ha det och gör ditt yttersta för att det ska bli så himlans fint som möjligt. Lyckas gör du varje gång.

    U som i Unikt, Underbart och Ulrika!

    Heja dig!

    SvaraRadera
  2. Superfint och kan bara hålla med Lotta!

    SvaraRadera
  3. Så snyggt!
    Så fort bebis nummer två kommit(mest troligt sista bebisen i den hör familjen) så är det jag som ska beställa ett namnsmycke av dig. Frågan är bara vilket.

    Kram kram!
    /A

    SvaraRadera