tisdag 11 december 2012

STARS ALL OVER



Just nu har jag pippi på stjärnor.
Stjärnor i fönstret.
Stjärnor som ljusstakar (tack finaste Sofia).
Stjärnor i öronen. 
Pippi på stjärnor som sagt!

Och nu har jag en glad nyhet. Min leverantör - ni vet där jag stod och pillade & handplockade mina stjärnor i guld & silver i London - hon har lovat att skicka massor (massor!) av stjärnor idag. Så har vi tur så kommer de innan helgen, allra senast måndag/tisdag nästa vecka. Och det innebär att jag kan skicka alla beställningar av örhänget LONDON STARSsom drösat in under natten och dagen (tack vare det här fina inlägget eller detta glittrande inlägget · misstänker jag).

Och ni som inte redan beställt, kanske för att ni tror att stjärnan är slut, ni kan nu beställa ni också. Välkomna!

Sedan kanske jag måste ta och säga att beställningar som inkommer efter fredag 14/12 vågar jag inte garantera leverans på innan jul. Mest på grund av posten. Jag kommer skicka alla de sista beställningarna senast den 19/12, tänkte jag. Men, får ni panik och känner att ni vill chansa, varsågod! *ler*




Nähä. Nu ska jag ta och svida om och gå på lokal och fira min son som fyller 7 år! 
Hurra Nils! 

4 kommentarer:

  1. Ja stjärnor ska det va! Jag kan nog tänka mig ett armband när det kommer jag...
    Grattis till 7-åringen, hoppas ni får en fin kväll!

    SvaraRadera
  2. 1. Hurra för din leverantör, och efter dagens berättelse om alla grodor du fick träffa innan du träffade din prinsleverantör.. hu...!
    2. Hurra för Nils, hoppas att ni får en härlig köttmiddag.
    3. Hurra för dig, lika bra på bloggen som IRL

    till sist
    4. Hurra för mig som ännu inte öppnat mitt paket. Jag både vill och inte vill. Egentligen taskigt mot de andra som köpt någon till mig för dessa paket kommer ju att vara så bäst!

    SvaraRadera
  3. Jättefina pärl-stjärnor du fick tag på i London! Här hemma är det alltid en massa stjärnor framme, men några extra nu på jul förstås.

    SvaraRadera
  4. Fint med alla stjärnor! Och jag gillar ljusstakarna. Kram!

    SvaraRadera