fredag 9 november 2012

BRRRR ...

I onsdags kväll (mitt i Sons of Anarchy) säger Maken: "Du, vi måste ut till stugan i helgen! Båten!". Jamen just ja. Kanske är dags att ta upp den nu ... innan snön och vintern kommer på riktigt.

Då ska jag såsa omkring i sköna kläder. För brrr, vad kallt det är nu. Är helt galen i cashmere just nu. Herre gud så mjuk, varmt & skönt det är. Ett tips är halsdukarna från COS. Jag måste nog ha en i varje färg, faktiskt!

Annars : spelar jag musik på hög volym. Trär pärlor. Stämplar silver. Dricker thé. Tänker att det nog är dags för en utlottning av ett smycke snart. Jag har en idé. Som ni nog kommer gilla.

Och säger tack för alla väldigt fina, fina kommentarer. Tack! De betyder mycket. Just nu är jag själv aningen 'borta'. Det ber jag om ursäkt för, men kommer snart tillbaka. Ni vet det där som jag skrev här. Det berör så starkt. Skakar om. Just nu. Ja ni, det där livet ... en gång. Bara en gång! Så ta vara på dagen. Gör det.

Nu ska jag smaska på min vita kladdkaka. Herre gud så gott. Med en ännu en stor kopp Voyage.  Önskar dig en riktigt fin fredag. Kram.


3 kommentarer:

  1. Då hoppas jag att ni får en härlig helg på ön cashmerkläder or not =)
    Kram

    SvaraRadera
  2. Å, blir alltid varm och glad när du skriver.

    Kär i din blogg.

    Kram och ha en njutningsfull helg!

    SvaraRadera
  3. Åh vilken snygg mix av kläder! Lät så gott med kladdkaka:)

    Hoppas att du får en fin kväll!

    Kram Emma

    SvaraRadera