lördag 6 oktober 2012

HJÄRTA ♥ LÖRDAG


Det är lördag · lördag ! Hurra! För denna veckan, alltså. Denna veckan. Vilken vecka. Va! Men jag har tvättat bort mina hjärntroll. De är förpassade till soptunnan (den där som finns någonstans där inne, tillsammans med övriga mappar där jag sorterar mina minnen). Och jag känner mig glad & lycklig. Jag är tacksam. Solen skiner. Det är lördag!

Vi har en hemma-i-stan-helg den här helgen. Vi ska plocka. Fixa. Umgås. Laga god mat. Pussas. Kramas. Och njuta av solen. Och äta godis. Och tryffelsalami (så klart).

Och jag bär mina hjärtan. Vet ni vad, jag har köpt mig ett JAG HJÄRTAR halsband, i äkta guld. För att jag är 'värd det'. Hur fint! Och så har Malin på fina Live a lot skickat mig de finaste ringarna. Två Simple - i silver (925). Men den ena specialtillverkades åt mig - en JAG HJÄRTAR ring. Ser ni. Kulkedjan med mitt lilla little.u-hjärta fast-lött. Älskar't! Malin hon kan hon!

Vad hittar ni på idag? Något kul kanske? 
Önskar er alla en underbar lördag!

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar