lördag 14 juli 2012

BOHO CHIC + SOMMAR


Jag är väl medveten om att det är mycket blå himmel, blått hav, barn som smaskar smultron och knastrande grusvägar på mina bilder just nu. Inte så mycket outfits. Inte så mycket inredning. Inte så mycket inspiration. Inte så mycket resor. Inte. Alls. Faktiskt. Men just nu njuter vi mest av bara vara. Att bara vara tillsammans. Andas frisk luft. Njuta a'v den helt grymma skärgårds-naturen. Och jag tänker varje dag på hur lyckligt lottade vi är som har tillgång till detta. För det rensar faktiskt själen. Man mår så in i bängen bra här.

Men det kan ju vara kul att se något annat för er kanske. För även om jag tycker att varje ö ser olika ut. Och det bara måste fotas och visas upp, så tänker säkert ni: "en klippa till!" "en kohage till!" "en blå himmel till!". Jaha. Så då slänger jag in några bilder på mina smycken istället. Hahaha!

Jag tycker nämligen att mina little.u BOHO CHIC örhängen är värda lite mer uppmärksamhet. De måste ju vara de perfekta bling-bling örhängen att slänga på till den vita tischan, de slitna jeansshortsen och ett par flipflops. Och vips så ser man lite tjusig ut. (jaá, eller till regnjackan, jeansen, stickade tröjan & gummistövlarna). Här kan ni ser fler varianter. Och man kan sätta samman sina BOHO CHICs precis som man själv önskar, i färgkombination.

Och ni vet väl det att Leila hade på sig dem hela förra sommaren då hon spelade in sina program "Leila bakar i Frankrike". Bara en sådan sak!



Och sedan måste jag bara säga tack till er alla som kommenterar så himla fint. Läser allt. Suger i mig. Men jag är rackarns dålig på att hinna kommentera själv. MEN (ett stort men) jag läser alla era bloggar. Någon gång per dag drar jag igenom bloglovin och läser och ler. Här kan ni följa mig på bloglovin. Jag tycker det är perfekt att hålla koll på mina bloggar här.

kram.


7 kommentarer:

  1. Lovely you!

    Kan inte få nog av dina bilder. Klippor, kohagar, blå himmel, sommarhärligt. Bring it on!!!!!!

    Och jag vill ha bling-bling. Perfekt till tischan, jeans...allt.

    KRAM!!!

    SvaraRadera
  2. Det är så livet ska vara!! Njut, och håller med skärgården är lycka och balsam för själen, har också ynnesten att ha hys i skärgården och är sp himla tacksam för det! Dum fråga. Dina örhängen är så himla snygga, men är de tunga? Är lite orolig för för tunga örhängen även om det är så snyggt, hade oturen som tonåring att dra sönder genom att fastna med ett örhänge och har nu lagat öra så, har nu mest örhängen av mindre slag, men skulle gärna ha ett par av dina, kram kram

    SvaraRadera
  3. Lagom till jobbstart tänkte jag beställa ett par, som om nån månad!
    Kram

    SvaraRadera
  4. Underbart med skärgårdsidyll ju, bomba på du med blå vindar&hav!!

    Åh, måste prova Bo-ho när vi båda är tillbaka i stan! Ser fin-fina ut!

    Idag sportar du Wings på min Instagram, check it out;-)

    Kram Lina

    SvaraRadera
  5. Så himla fina! Härligt att du verkar ha en skön sommar. Kram Elina

    SvaraRadera
  6. Bloglovin. Jag la upp ett konto för länge sen. Har nu glömt koden och får inte access. Så himla typiskt mig.

    Du ser ut att ha det härligt. Vi (min man) har precis vunnit en helg på Sandhamn (tjohoo) så jag hoppas på lite sensommarlyx utan barn... :) vi får se.

    Kram och du, snygga örhängen!!

    SvaraRadera
  7. Åh, så underbara!
    Jag tackar otroligt för de finfina armbanden Jag hjärtar...
    Igår gav jag min väninna ett av armbanden och hon blev otroligt glad.
    Jag länkar till dig ifrån mig idag. Hoppas att det är ok!
    Ha det underbart!
    Kram Jenny

    SvaraRadera