tisdag 22 maj 2012

TODAY


HJÄRTA MINI hänger tillsammans med GIVE PEACE A CHANCE och SCULL på min handled. Snart ska de blandas med mina macraméband också. Nu när sommaren kommer blir det mer och mer bling-bling på handleden. Känns liksom rätt till tunna tröjor och korta jeans.

Nu ska jag ut och köpa hjärtan. Känns som om jag vill hjula fram på gatorna i dag. Ni är så många som gillar HJÄRTA MINI och som beställer det. Och tänka sig - vilken perfekt studentpresent! Ett halsband med ett hjärta och en bricka på ringen. Kanske t o m en vinge ... för friheten under vingarna. (kommer ett inlägg strax om detta)

Och är det några mer män/pappor som missat beställningen av HJÄRTA MINI så går det fortfarande att fixa. Men beställ senast ikväll - typ. Ni vet, det är mors-dag på söndag! *blink, blink*


3 kommentarer:

  1. I like!
    Jag är (också) väldigt mycket inne på många och tunna armband just nu. Tänk om maken kunde läsa här inför söndagen;-)
    Kram Lina

    SvaraRadera
  2. Lina, råka skicka ett email fel, innehållandes min länk ;)

    KRAM!!!!

    SvaraRadera