måndag 12 mars 2012

UTBLÅST


Känner mig lite utblåst. Slocknad. Som ljusen ovan. Tror incidenten i fredags tog musten ur mig. Men han mår bra nu. Fyra fina, blå stygn och så har vi kunnat tvätta bort allt blod. Så nu är han vår lilla Bo igen - fast med 4 nya stygn.

Och vart tar tiden vägen. Jeeze! Jag hinner ingenting känns det som. Och kroppen känns som ett cementblock jag släpar runt på.

Barnen är i alla fall på dagis/skola idag. Jag sitter och knyter, trär pärlor, paketerar och skriver fakturor. Älskar´t! Jag önskar just nu dock att jag hade varit lite mer strukturerad - även om jag tycker att jag är det. Att jag hade skurit till kort & papper innan allt ska skickas. Men just då (när jag hade tid till det) var det nog roligare att titta in till alla er för att inspireras och säga hej. Så gjort är gjort. Och jag undrar om det inte är dags för lunch & en runda till på bloglovin. Och sedan måste jag ut på inköp. För pärlemor-knappar går det åt just nu. Ses snart!


2 kommentarer:

  1. Helt naturligt att känna trötthet efter upptågen i helgen. Så skönt att allt är till det bättre nu.

    Ha det gott

    SvaraRadera
  2. Skönt att han mår bättre, din lilla prins! Fruktansvärt när dem gör sig illa. Allt annat blir helt plötsligt väldigt betydelselöst!
    Herregud Ulrika det känns som det är mig du skriver om.. känner mig precis så. Tung Tung stress och hinner inte ens hälften på mina låånga listor. Men va fan, det är väl bara att tugga på liksom, köra hårt. Hahahaa..ja,ja skönt att höra att vi går alla igenom samma prövningar.
    Kram på dig
    Hanna

    SvaraRadera