tisdag 13 mars 2012

KLYFTIGT



Så mycket stress i kroppen. Så mycket som jag vill hinna med. Måste hinna med. Så mycket spännande saker. Och så lite mindre roliga måsten. Och min kropp reagerar som den alltid gör vid stress. Ingen hunger. Inget sug på mat. Ingen aptit alls. Men samtidigt får jag mina cravings. Och just nu är det apelsiner. I klyftor. Jag slurpar i mig säkert 5 apelsiner om dagen. Mmmm ... Så söta och goda. Och så ostbågar. Mindre bra. Kanske.

Så 'please forgive me' om min blogg är lite seg just nu. Tankarna är här och överallt just nu. Och kroppen vill helst bara sova. Och fingrarna bolla med pärlor. Och känslan pussa på barnen. Och Maken bygga till sommarstugan. Och tankarna bygga en webshop. Och helst av allt inte föra bokföring.
Och | Och | Och ...
Någon som känner igen sig?

Nu ska jag ta en kaffe och sätta fart med paketeringen ...


4 kommentarer:

  1. Hihi, känner igen mig precis! Det är så mycket att man vill, så det knappt blir något gjort. Många gånger vet jag inte ens va jag ska börja.

    Det e lugnt, känn ingen stress med bloggen. Det ska va kul och blogga, inte ett måste:)

    Kram

    SvaraRadera
  2. Jajamen! Många saker som ska fixas åt höger och vänster... Värst är väl ändå bokföringen? Är det inte så jättetråkigt som det bara kan bli?
    Kram
    M

    SvaraRadera
  3. Eh. Ja. Mer än väl. :)
    Fast jag äter, som en häst!

    SvaraRadera