tisdag 6 mars 2012

AND THE WINNERS ARE




Först: 
Ett stort tack till alla som kommenterat 
(och skrivit så makalöst fina saker!) 
och som vill vinna mina little.u armband!

Jag bestämde mig för att armbanden får gå till två vinnare. Ett till dem vardera. Och jag har lagt in allt i ett excelark (shit. krävdes en del tänkande här). Jag har räknat på facebook (alla som gillat nu & som redan gillar) och jag har kollat runt på de bloggar som gjort så fina länkar och skrivit så fint om mina armband (stort tack!). Och tillsammans med kommentarerna i inlägget kom slumpgeneratorn (då blir det mest rättvist) fram till att vinnarna är:


GRATTIS 
jag kontaktar er idag

Och till alla er som inte vann:
Jag vill så gärna ge något till er också. Så jag tänkte att under denna veckan får ni alla köpa mitt armband BRAIDED GOLD för 200 sek (ordinarie pris är 250 sek). En rabatt på 20% ! Fram t.o.m på söndag. För att beställa så skickar ni mig ett email på: ulrika.burell@telia.com - uppge önskad färg och längd. 

Så passa på att fylla armen med härliga färger och guld. 



4 kommentarer:

  1. Congrats till vinnarna! Och nu är det väl läge att slå till på något till armen då :) Fin dag till dig!

    SvaraRadera
  2. Lucky me!!! Tusen tack och grattis till Sophie, också!
    Fick precis konstaterat en liten lätt lunginflammation på ena dottern, så vinsten lyste verkligen upp min dag!! TACK!!!
    Kram Ulrika

    SvaraRadera
  3. Wow! Snacka om glädjespridare! You made my day här hemma i sjukstugan! Tack så jätte mycket!:D

    Kram Sophie

    SvaraRadera