fredag 20 januari 2012

FREDAG = ROSA




{ lexington, bilder via pinterest & little.u / bättre källa kommer under dagen }

Fredag idag och det känns rosa. 
Rosa är min favoritfärg.
Så bra känns fredag!

Men nu först ska jag iväg och har jour på vårt dagis. Jippi hurra! Precis vad jag hade tid med idag. Men det är samtidigt otroligt mysigt att få vara med sin son och hans vänner en hel dag. Och jag antar att mitt humör kommer sättas på prövning. Bland 15 barn. Och i kylan ute. Dags att hoppa i skidbraxorna och dra. Latté i termoskoppen. Och ett glatt humör. 


6 kommentarer:

  1. Härliga bilder på rosa, den där soffan vill jag HA, ha en mysig fredag på dagis kram

    SvaraRadera
  2. Rosa är en bra fredagsfärg! Fina bilder!

    Har ni ett föräldrakooperativ? Vi hade det under våra förskoleår och jag minns de där jourdagarna, de kom alltid när man hade som mest att göra på jobbet. Men när man väl var på plats så var det väldigt roligt att få ta del av minifolkets vardag. Men ack så trött man var när man gick hem därifrån ;)

    Skönt med helg!
    Stor kram!

    SvaraRadera
  3. Härliga fredagsbilder! Ha en fin dag på förskolan - mysigt att få umgås med de små enhel dag. Hade en sådan dag i juni.

    SvaraRadera
  4. Tittade på mitt silverhjärta som alltid sitter på armen och kom att tänka på dig. Att jag inte ens tackat för bloglove eller hejat på dig den sista tiden. För jag gillar ju - massor. Så lite samlat sådär nu då. Kram

    SvaraRadera
  5. Måste få in mer färg i mitt hem. NU!!!
    Otroligt söta bokstöd, såna vill jag också ha. Är det dina? Var hittar man såna?
    Kram vännen
    Jannike

    SvaraRadera
  6. case of mia: soffan är belt under bar. skulle jag också vilja ha! tack. fredagen blev mysig!

    annixen: jamenvisstserrú, visst är det ett föräldrarkooperativ. och det är så mysigt. även om det ibland känns tufft att gå in på jour. MEN jag tycker det är väldigt mysigt också. och så ofta blir det ju tack å lov inte. för förskolellärar-virke är jag inte av! och färgen rosa. jaaa. underbar! såg ditt fina inlägg. kram till dig. som inspirerar mig!

    postadress torslanda: tack. det är ju mysigt. och nu är jag dööööd! hahaha ...

    weronica: kram!!!! vad kul att du gillar ditt hjärta ... det hjärtar jag att höra.

    bromans-jannike: mys nu av en hemmahelg med familjen. TYVÄRR är kaninerna INTE mina. jag hittade dem på etsy och glömde spara ner adressen, nu hittar jag dem inte igen. för jag är bra sugen på dem. hittar jag så återkommer jag. kram.

    SvaraRadera