måndag 2 januari 2012

ANNANDAGEN 2011 IN THE USA

{ nya små kaninervänner } 

Dagen då jag, Kalaslotta & Mormor B ÄNTLIGEN 'fick' åka till Anthropologies. Yepp! Och jag fyndade en jätte fin kofta med guldpaljetter {hade sett den på nätet hemma så nu när den var på sale var det toppen} och en rosa stickad kashmir tröja som jag älskar så mycket att jag skulle kunna leva dygnet runt i den. Samt en liten vita uggla {som är ett pennställ men som jag kommer ha som ljuslykta tror jag / om det fungerar} och ett servettställ bestående av två teskedar i kors. Älskar deras fina heminredning. Så mycket jag att jag tror jag skulle kunna bo i en av deras butiker. Oh ja, jag fyndade 3 ramar och assietter med underbara motiv också (men det var på Anthro i stan och dem får ni se när jag kommit hem).

Vidare mot Marshalls där man kan sko-fynda om man har tur. Och tänka sig. Det hade jag ... så ett par små vintriga kaniner {med fårskinn inuti} har fått flytta hem till mig. Jag älskar dem! Hem för att äta lunch, vila lite och så fortsatte vi alla med WF. Say no more. Men jag tittade även på Bravo - denna snaskiga ocg härliga tv-kanal ... *ler*.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar