onsdag 26 oktober 2011

NY KAPPA FRÅN H D



Vet ni vad - jag klippte just till på den här kappan! Gah!
Till ett bra pris ( jämfört med normalpris på 4995 sek !! ) ... och jag tror jag är nöjd ! ? Jag provar just nu  och känner efter. Och jag tror det kommer bli en schysst


Ett tips - Hunky Dory har sin utförsäljning idag 8:00-19:00 och även i morgon {samma tid}.

Jag hann inte med mer klämmande och spanande än en snabb provning & köp av kappan {och knappt det} eftersom jag har två små 'monster' hemma idag. Nils har fått tillbaka sin katarr och andas som en gammal farbror, andas tungt och piper. Vi fick ställa in hans besök på Skansen med hans klass idag. Typiskt! Vi fick en tid hos läkaren på förmiddagen som efter en snabb undersökning tror det är någon slags förkylnings-astma (nästan säker). Nya mediciner som ska testas. Så nu hoppas vi på ett snabbt tillfrisknande ...
Bosse råkade överhöra att Nilsen fick stanna hemma idag, så guess what - han är hemma han också. Men : "the more the merrier!" Inte så bra för little.u's business men väldigt, väldigt mysigt! Nu har vi just ätit lite glass och ska rita & måla klart inför morgondagens Halloween-firande. Trick or treat med klassen.

8 kommentarer:

  1. Skitsnygg kappa!!! Jag vill oxå ha.....
    Är det bara imorgon oxå det är utförsäljning - inte på fredag?? Krya på Nilsen - vet precis hur det är, men tack och lov har den medicinen Albin fått gjort underverk! KRAM

    SvaraRadera
  2. Hörru Skånefrun {nytt namn på bloggen? ;)}
    Det är tyvärr inte på fredag ...
    Är ni här på fredag????

    SvaraRadera
  3. Hade det varit utförsäljning på fredag, så hade jag betta chauffören stanna till i Sthlm ;-). Riktigt fin kappa!

    SvaraRadera
  4. Kanonfin kappa, passar dig som handsken! Avis är jag på dig som kan fynda på utfsg...buhu...

    Stackars Nilsen, missa Skansenkul men han får ju äta glass!

    Kramelikram

    SvaraRadera
  5. Men Lotta; var inte avis. Du kan ju shoppa på Anthro : DAGLIGEN!
    Äré lika bra nu som sist?
    :)

    Och du, det var så utplockat! Inget att ha. Jag gick dit igen på kvällen men köpte nada. Och jag brukar köpa på mig en del. Men nopesidopsi denna gång.

    Nilsen mår bättre. Hans inhalator verkar göra susen. Så skönt. Och tydligen så ska de göra upprepade besök på skansen för att följa älgen och dess kompisar i skogen. Som ett projekt liksom. Kul!

    Kramilikram !! u.

    SvaraRadera
  6. Haha ja jag har Anthro och ja jag tycker att de håller måttet fortfarande. JCrew och Lucky Brand är oxå mina favvosar. Åh det ska bli så skoj att ni kommer hit, då ska du coh jag lattja och går i butiker och bli insprirerade och shoppa loss..eller du ska, inte jag...eller kanske liiite..haha.

    Jag var inte jätteförtjust i HD´s spring/summer, älskar däremot höst/vinter kollektionen som är ute nu...åh så mycket too die for. Sjalen har jag och älskar!

    Hurra för Nilsen som får fler Skansen chanser!

    Pöss

    SvaraRadera
  7. Har just hittat hit, vilken fin blogg du har.

    SvaraRadera