torsdag 20 oktober 2011

GRANIT



Här är några av de godbitar som jag köpte på Granit sist. De där papplådorna som är klädda i tidningspapper är ju bara så fina och de står framme i vårt kök. En av dem är full av alla teckningar som barnen ritar dagarna i ända. Och den andra är full av alla "pågående ärenden" här hemma {ja ni vet räkningar, viktiga papper från skolan, rabattkuponger, kvitton} - allt sånt som annars ligger i små "fina" högar över HELA köket för att man inte ska glömma bort dem.

De vita korten m tillhörande kuvert laddar jag alltid upp med då jag ritar mina egna grattis-kort, tack-kort och snart jul-kort. Gillade dessutom silverstämpeln som peace-märke. Och en Till: Från:-stämpel. Till alla paket jag skickar för little.u tänkte jag ...

Allt Granit har just nu i detta ruffa plåt-material är så fint. SÅ FINT! På toaletten står en större variant med tvättmedel i. Och den där coola klädställningen av typ fabriks-rör hade stått här hemma nu om jag bara hade fått med den hem på bussen. {det fick den inte och tur var nog det för jag vet inte var den skulle stå här hemma heller}.


1 kommentar: