fredag 21 oktober 2011

BRRRR ... HÖST:IG FREDAG




{ kolla in den smarriga pajen från Berså Butik 
resten av bilderna kommer från weheartit. }


Idag är det fredag {igen!} och jag säger då bara: vart tog denna veckan vägen!!! Mitt huvud har varit fullt av snor, min hals svider och min kropp säger nej:nej:nej. Och jag har jobbat undan sån't som jag måste {beställningar}, jag har suttit och produkt-letat, jag har skrivit to-do-listor MEN inte mer. Så mycket som borde göras {som härlig bokföring} och så lite som gjorts. Att dricka thé och snacka skit har lockat mer. Och att sitta och tom-surfa på alla vackra bloggar som finns.

Den här helgen måste vi {som om det är ett tvång} åka ut till ön. Vi ska slänga grovsopor, vi ska ta upp båten, ställa in utemöbler, sätta in cyklar och lite så där höst-fixa. Jag ska dricka ett glas vin tillsammans med maken framför en varm, sprakande brasa ikväll. Mmmm ...
MEN innan dess måste jag fixa inför brf's städdag i morgon {man kan inte vara på två ställen samtidigt}, jag måste skicka iväg en massa paket och jag måste städa undan här hemma och packa lite granna. Och så MÅSTE jag nog ta ett varv bland alla härliga bloggar med en kopp nespresso ... nu!


1 kommentar:

  1. Åh den där pajen..hoppas ni får en fin helg, och att du blir frisk snart, du får dricka mycket vin :) kram

    SvaraRadera