torsdag 15 september 2011

ADELE ASSÅ





Alltså Adele. Hur underbara är inte hennes sånger. Hennes musik går på repeat här hemma. Jag lyssnar, hummar med lite, vickar på rumpan och jobbar excellent till musiken. DENNA och DENNA och DENNA ...

Vilken dag jag haft, trots höstrusket utanför. Jag fick ett email igår eftermiddag som fick mig att älska det jag håller på med (ännu mer). JIPPI! JIPPI! JIPPI! Jag har jobbat på och har postat det som ska postas. Nu kan jag bara vänta och se. Hoppas att det uppskattas. Spännande!

Och så kanske min svarta rem finns i posten idag. Bara en sådan sak ... mmmm ...

3 kommentarer:

  1. Hej Du!
    Låter sjukt bra!! Inte hört om henne förr, jag är så efter med allt vad musik heter trots att jag gillar det.
    Gillar dina nya smycken med sculls. Jag är osså inne i en scullperiod hehe. Osså gilalde jag ditt vardagsrum massor. Mys!!!
    Du har bra smak!!!
    Ha en skön helg/Jennifer

    SvaraRadera
  2. Adele är... helt okej. Dina smycken däremot, väldigt enkla och fina. Det här har du säkert redan sett:
    http://miaanderberg.wordpress.com/2011/09/16/vackra-armband/
    Kul!
    Kram från en ny läsare

    SvaraRadera
  3. Jennifer. SCULLS rocks! Såg dina armband. Fina.
    Vardagsrummet behöver en ny soffa, annars är det mysigt. Måste bara hitta en som passar in. Svårt det där. Funderar lite på den där ghost. Får se ...

    Ulle: Tack för dina fina ord. Och ja, Mia emailade mig imorse och berättade om inlägget. HUR KUL! Jag är HAPPY HAPPY! ... och Välkommen Ulle!

    xx / ulrika

    SvaraRadera