fredag 26 augusti 2011

LITE MER HÖSTIGT





Idag känns det som riktigt murrig höst. Mörkt, fuktigt och jag vill bara tända ljus överallt här hemma. Jag sitter och jobbar med mitt Voluspa ljus tänt. Och så känner jag för att dricka thé med fina vänner, krama dem lite extra eftersom man kanske inte setts på hela sommaren. Och sträcka fram en liten rosa paket som innehåller armbandet ovan. Höstiga toner så det förslår. Och jag älskar en coola fjädern som jag knutit i. Jag hittade dem på en antikmarknad i London för många, många år sedan. Visst är de fina!

2 kommentarer:

  1. Om den är fin? Den är underbar. Viken fin present.

    Jag slog till på Fix overallen (från Lindex). Min kompis jobbar där och har lovordat den upp till skyarna. Men du, jag är inte så organiserad som det låter. Har inte ens börjar fundera på höstskor än... Så jag kanske rockar på vinter-overall-fronten, på höstsko-fronten ack nej, nej...

    SvaraRadera
  2. Vilket fint armband med fjädern!!Fantastiskt,ser fram emot att börja jobba om en månad enkom för att få beställa armband och örhängen från dig, ; )
    Malin

    SvaraRadera