måndag 30 maj 2011

MAN BLIR GLAD ...

... när en cool tjej som Elle på Kviddevitt önskar sig ett av mina halsband i mors-dags-present. Tack fina du!

Hon önskar sig även ett par andra superduper fina smycken ... som detta armband från Lite Kalabalik. Hon har bra smak den där Elle! *ler* Ett sådant ska jag skicka efter och ge mig själv i present. Kan bara inte bestämma mig för vilka färger jag vill ha! Alla är så fina! Alla! Och deras ringar som kommer snart - vill jag också ha! En gul! Som jag såg att En Lång Blondin hade på sig (hon är en av de som driver Lite Kalabalik).

7 kommentarer:

  1. Tack fina DU!!!!!

    Nästa år hoppas jag att det är ditt halsband som ligger inslaget på morsdag. Om inte jag skaffar mig ett själv tidigare förstås... Dina smycken är grymma!

    Kramar i massor!

    SvaraRadera
  2. Visst är dessa armband fina! Jag har redan köpt ett, men det farliga är att de ger ha begär, man vill ha fler :)

    SvaraRadera
  3. Grattis i efterskott lilla.u :)
    Du verkar ha haft en alldeles förträfflig dag.
    Jag är helt galen i Lite Kalabaliks smycken(och dina), har ju Lite Sorbet som du visar på bilden och är så nöjd men nu vill jag ha ett Lite Sober också :) Ringarna verkar vara riktigt fina de med.. Hmm, det är mycket man vill ha ;)
    Hoppas att du har en fin vecka.
    KRAM tanten

    SvaraRadera
  4. Tjejer! tack för era fina kommentarer! Always makes me happy! Tänk vad det är fint med alla vänner i blogg-världen som man träffat på. Så mycket inspiration och så mycket glädje.

    Elle - KRAM!

    Idag ska jag nog beställa mitt armband. Hmmm, vilket! Hmmm ... Mycket vill ha mer, eller hur!
    Ha en ljuvlig dag i solen! Kram.

    SvaraRadera
  5. Tanten! Är du nöjd med rosa & turquise? Funderar på om jag ska gå för ett mer neutralt? Hmmm ... tänka, tänka.

    SvaraRadera
  6. Klart du ska ge dig själv en present! ;)
    Att det är svårt att välja är meningen! :)

    Önskar dig en underbar långhelg!

    Kramar från Skåneland!
    //Lina

    SvaraRadera
  7. Jag har sett ringarna från Lite Kalabalik i en liten butik på västerlånggatan i Gamla Stan .Carisma Art heter butiken och är helt klart värt en besök. Otroligt snygga smycken, de har även väldigt snarlika armband.

    SvaraRadera