måndag 11 april 2011

TTREVLIGA MÄNNISKOR


Sist jag använde bilen parkerade jag där det fanns en plats. Trängde mig in mellan två bilar. Av naturliga själv hamnade min bil ni vet sådär så att ingen kan parkera varken framför eller bakom när bilar flyttas om. Och jag använde inte bilen på 4 dagar. Nu när jag skulle använda den hade en 'vänlig' själ satt en lapp på framrutan där det stod: 
"IDIOT! Bra parkerat. Nu får alla bilar plats." 
Jag bara undrar, har folk inget bättre för sig! Och hur orkar man! Tänk er själva. Bemöda sig med att hitta papperslapp och penna, skriva lappen, gå ur sin bil och sätta den på min bil för att sedan gå tillbaka till sin bil och köra vidare. På den tiden hade kanske personen i fråga hunnit hitta en ledig parkering! Eller hur!

Härliga, fina grannar i stan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar