måndag 28 februari 2011

ON OUR OWN

{ nya sjalen fårn COS är en stor-favorit! }


God morgon 'härliga' måndag!
Tidigt, tidigt imorse pussade Maken mig på pannan och sa hej då. Han åker till Singapore idag för att stanna hela veckan. Så det är "the dream-team" som spelar på hemmaplan. Vi saknar Maken väldigt mycket

Veckan började bra. Barnen till dagis, städat här hemma & en latté med trevliga mamas på 'lilla'. Jag har kommit hem, njuter av nystädat & mitt doftljus {så klart!} och jobbar på. Har ett par smycken som ska levereras denna veckan - och så bara måste jag göra klart ett par uppgifter på kursen jag går. Detta görs samtidigt som Busen nu myser i soffan och jag mumsar på en pan chocolate! Mums! Nu: Dags för lillabus att sova. Ha en bra dag! 
{ pärlor - rosa, vitt, silver & butterflies ... for a little, little girl  }

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar