fredag 4 februari 2011

HAPPY FRIDAY


Idag är det fredag - IGEN!
Vart tog den här veckan vägen egentligen?
Det känns som om jag inte fick ett smack gjort!

Idag är båda boysen hemma (som alla fredagar) och vi hade morgonmys med frukost vid soffbordet. Innan jag röjde undan här hemma. Littlesis och Flisan kom ner en sväng. Och 'äntligen' knackade det på dörren. Fru Snygg-mamma (hon kallas tydligen för det på sitt dagis av de andra mammorna ... trist) med 3 kids kom och Nilsen & Bosse hoppade av glädje. Deras Mio & Nilsen har verklit funnit varandra och leker superbra. Även om det är mycket wii-spelande som gäller. Jag och Fru Snygg-mamma mös i köket med varsin kaffe. Lek-lek-lek och så lite pizza till lunch (det får man när det är fredag) & vi mammor fick surdegsbröd med chevreost & ringlad honung och sallad därtill. Nu har de åkt hem för att vila och nu vilar även vi för fullt. Nils i TVsoffan och jag vid datorn, lillbusen i sin säng. Vi ska seadn gå över till en dagiskompis för lite lek (en kort stund) men känner att jag är megatrött. MEGA TRÖTT!
Maken har haft ett H**** i veckan och jag tror jag påverkats av det. Känns som om vi knappt hunnit prata med varandra! Får vi ta igen över fredags-mys och ett glas gott rött ikväll.

Och så håller vi på att boka in en vår-resa! Mmmm ...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar