söndag 16 januari 2011

KURRAGÖMMA



{ lekrummet - genom busens perspektiv }

Dagen började med en latté. Sedan på med full mundering för att ta en prommenad i Haga (japp, idag igen). Maken & jag var sjukt peppade - barnen mindre. Men vi kom ut till slut. Och herre vilket skitväder - slask & tö och mega tungt att köra vagnen. Dessutom iskallt småregn som piskade en i ansiktet. Mmmm ... Gick inom Haga Fjärilshus för att köpa en present till kalaset vi ska på idag. Mycket fint där uppe att välja på. Skönt att det fixade sig.

Nu är vi hemma. Maken har lagat en smaskig Carbonara och i har druckit en latté (igen). Jag ska hoppa i duschen (det är min TUR att följa med Nilsen på kalas). Kidsen leker kurragömma för fullt - "räkna nu, hitta mig sen!".  Maken ska förbereda sig inför sin NY resa som han ska iväg på imorgon. Mycket som behöver planera förstår ni, jaá förrutom jobb så är det alla inköp i Apple-butiken, sportbutiken, Anthro (min lista) och Matnaj-vitaminer till Busen. Hahaha ... stora resväskan är ganska tom på vägen dit, mindre tom på vägen hem tror jag. Lovely!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar