tisdag 11 januari 2011

P.J BOY

{ GOSEBOSE  }
så himla söt i sin ljusblårandiga p.j.

Idag är Storebror på dagis och jag och lillbror {busen} hänger själva här hemma (han fick vara hemma idag också pga kräkningarna igår natt). Vi saknar vår Nilsen! Massvis!

Vi har varit ute och fått lite frisk luft {om jag bara höll mig på avstånd till andra människor skulle vi inte smitta enligt vårdguiden}. Så himla skönt! Höll på att kvävas efter ett par dagar bara inomhus. Efter lite lätt lunch så vilar lillis och jag sitter och klickar hem saker på de amerikanska hemsidorna, så att Maken kan ta med dem hem när han åker nästa vecka. 

jCrew, Anthropologie, GAP. Ralph L ... spännande! Hoppas bara de hittar fram till Makens kollega ... har aldrig gjort så här tidigare. Har 'äntligen' beställt de där Minnie-byxorna som jag provade i USA förra september men gickt illbaka med för jag tyckte de var 'lite dyra' ... men nu hoppas jag att jag tagit rätt storlek. Petit 0. De är så fina! Även de där Toothpicks corden är mina (i 2 färger) ... Örhängena ovan, är inte de fina? Älskar shoppa i USA! Älskar!

Strax ska vi hämta Nils. Sedan hänga och leka. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar