fredag 14 januari 2011

EN TUR


{ rosa läppar - ikväll kanske ... }

Idag tog jag och killarna en tur ut till våra vänner i Nacka. Vi packade in oss i bilen och kom iväg i hyfsad tid (för att vara oss en fredags morgon). Kallt som sjutton (men tack till snälla maken som gick ut igår kväll och skottade av bilen och satte på värmen som slog på runt 9 i bilen - love our van). Det var ett kärt återseende för Nils & Mio. De är verkligen fina vänner. Lillasyster Stella och Busen fick vara med - på ett hörn. Vi bjöds på god lunch och trevligt häng för oss mams.

Nu är vi hemma igen. Busen vilar, Nilsen hänger framför tv:n (hans fredags sysselsättning, älskar det) och jag fixar med diverse saker (målade just naglarna i metallic blå - sooo me, not!).

Ikväll ska grabbarna här hemma ha fredagsmys och jag ska hänga på little.sis och hennes polare på drinkar och sedan middag. Najst! Kände att jag behöver komma ut lite nu innan Maken drar på måndag och blir borta i en vecka. Nu ska jag nog ta och koka mig en kopp thé och mysa framför tv:n min fin-nils en stund.

Men först ska jag klicka hem ett par saker till från USA - tror jag ...

HAVE A GOOD ONE!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar