måndag 11 oktober 2010

[lite nytt & gammalt i vår hall]

{ hjort : ny }

{ kom-ihåg-tavla : gammal }

{ skobänk : ny }

Hallen är det första man ser när man kommer in i någons hem. Därför vill man att den ska vara trevlig & välkomnande. Jag tycker vår hall är sådär! Vet inte vad det är, men den känns inte så välkomnande. Därför har jag försökt piffa till den. Med lite gammalt & nytt.
Hjort-huvudet hittade jag då Fru Granne och jag var på inköps-styling-dag. Älskar det.
Skobänken blev jag kör i första gången jag såg den, men den tog slut på en gång. Idag hade det kommit in splirrans nya ex så jag slog till och minsann tror jag att den kommer blir perfekt i vår smala lilla hall, för att sitta och ta på skorna på.
Kom-ihåg-tavlan köpte jag för ett år sedan på Bookbinders. Den är till stor hjälp. OM jag kommer ihåg att läsa på den. Haha! Förvirrad - jag?!

Känner ni er välkomna nu ...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar