onsdag 27 oktober 2010

[årets happening]

{ kavaj - nu min garderob }

Så var det dags för Hunky Dorys utförsäljning.
Tjooohooo ...

Hann inte dit igår då de öppnade {fast jag hade bestämt mig för att stå och trängas vid klockan 08:00 i år}. Men jag gick dit en sväng igår eftermiddag {med 2 barn} och hittade ett par saker som jag gärna ville ha. Bl a en mörk blå kavaj med skinndetaljer som knäppning.
Och en mössa {grå, i cashmere}, 2 halsdukar {långa & smala i cashmere, en svart & en beige}, en scarfs {i mjuk härlig bomull} och sist men inte minst en liten rosa topp {very much hunky dory style; "gotta love it"}.

Tyvärr fanns inte de där gorgeous basic-topparna kvar, som jag gärna ville haft, och inte heller en enda kappa!
Bra det kanske, så gjorde jag inte av med alltför mycket pengar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar