måndag 13 september 2010

[jag hjärta silver]

{ vad som gömmer sig i påsen ? }

Idag har jag varit på inköpsresa till little.u jewelbox - ända upp till söder. Och oj vilken inköp det blev. Silver, silver, silver - äkta silver. And I love it! Vackra kedjor, lås och örhängen.
Nu j**ar i havet ska här arbetas. Nu ska jag bara hitta en bra grossit för inköpen av halvädelstenar, kristaller och pärlor också.
Sedan kanske jag kan börja tjäna pengar på mina smycken också ...
Det gör jag nämligen inte idag då materialet är för dyrt för att lämna utrymme för en vinst. Och min arbetstid är inte ens inräknad då. Men kul har jag! Och fina blir smyckena. Och glada blir kunderna {hoppas jag}. Så bara plus!

Jag ska beställa en namnstämpel för mina silverbrickor - så nu måste jag bestämma vad mitt företag ska heta. Vad säger ni? Tycker ni little.u jewelbox är bra? Eller har ni kanske några bättre förslag?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar