onsdag 15 september 2010

[öppna munnen]

{ cool bild från Anthro - me like the dress }


Igår var Nilsen hos tandläkaren. Pirrigt & spännande!
Men ooooh så duktig han var! Han gick in utan knussel, satte sig i stolen och öppnade munnen - utan att tandläkaren ens bad om det. Han fick t o m stänga den igen för hon skulle förklara vad hon skulle göra. Fin-fina tänder och inga hål! HURRA!

Idag ska jag sätta igång med de bröllopssmycken jag ska göra. Jag har tillbringat de senaste 2 dagarna med att leta efter huvudfärgen {orange} på swarowvski-pärlor - suck! Men nu kanske, kanske det löser sig och har jag tur så finns de i min postlåda imorgon. Men lite förarbete kan jag göra under tiden. Spännande! Eller hur Fröken FralleBulle ...

Och på morgonen tog jag och maken vårt samhällsansvar {i ösregnet} och gick för att förtidsrösta på statsbiblioteket. Det känns riktigt bra att ha det ur världen och jag hoppas att alla i Sverige tar sitt ansvar och röstar RÄTT {ja.}!

What else? Puuuuh! Jag är fortfarande på G med att rota fram allt gammalt sedan datorn crashade och så fort allt är på sin plats igen så kommer jag lägga upp utlottningen. Ska hitta ett bra bildredigeringsprogram också. Det jag använde tidigare blev mycket sämre i den här nyare versionen jag har fått nu efetr crashen. Inte bra.

... och så är jag sugen på förrändring. STOR förrändring. Vet bara inte vad. Men jag är trött på alla hemskt trötta, ovänliga & sura pissmyror i Swiiiden!

4 kommentarer:

  1. Welcome to the US...här är alla glattigt trevliga och inte en pissmyra så långt ögat kan nå...haha..

    Koooom, kooooom...

    KRAM

    SvaraRadera
  2. Vi är ganska glada i Skåne oxå ;-)!! KRAM

    SvaraRadera
  3. Mycket spännande! Vet redan nu att jag kommer bli sååå nöjd!

    Håller en tumme hårt att pärlorna kommer med posten i morgon!

    Kram
    Blivande Fru FralleBulle

    SvaraRadera
  4. Lotta: Jag vet - suuuuugen! Ska kolla med maken. Skulle behöva lite glättiga & härligt positiva amöricans just nu.

    Ankan: jaaa - skåne är fint {tyvärr finns pissmyror där!!!}

    BFFB: Spännnnnnnnnnande! ... är rätt ord!

    xoxo

    SvaraRadera