torsdag 15 juli 2010

{ jackie kennedy - hon badade också ... fast med kläderna på ! }

Åh vad det är najst med sommar!
Vi har badat och njutit av hav & strand idag också.

Jag älskar att vara här ute. MEN jag måste också erkänna att jag har lite abstinens av att vara i stan bland alla affärer och butiker, restauranger och vänner. Även om många vänner kommer hit och njuter av våra smultronställen i skärgården.

Så nu ska jag först emaila Johan på Select Travel och boka en ny resa. USA - here we come in October!
Och sedan ska jag nät-shoppa ... hahaha!

2 kommentarer:

  1. Jag har genom åren köpt mina bikinis på Scampi i Sthlm. De håller i all evighet vilket gjorde att jag inte köpte ny. Blir lite trist och tråkigt varför jag slog till i år med två nya. Dessa inhandlade jag på Åhlens. Så nöjd jag är över dessa inköp. Trots att de skulle ha suttit mycket bättre för några år sedan :-)

    Ha fortsatt skön sommar

    SvaraRadera
  2. Mammaxtre: trevlig sommar till dig oxå ... Jag köper ofta bikini på Favvobutiken {hm} ... trendiga, håller två säsonger och så MÅSTE jag köpa ny nästa år ... Hahaha!

    SvaraRadera