torsdag 22 juli 2010

[crazy förmiddag]

{ wow - vilken snygg tjej. so cool. }


Efter en helt galen förmiddag på IKEA för att köpa de där skåpen  jag så länge babblat om {Edland} är jag helt slut.
Och besviken!
Ringde och kollade om skåpen {både kläd- & linneskåp} fanns på lager. Svar ja.
Och sängarna. Svar: ja.
Men väl där finns inte skåpen.
BAJSKORV!
Då var det ju ingen idé att beställa hemtransport på något. Men som vanligt så lyckades jag plocka korgen full och betala en stor summa pengar vid utgången. Suck! Men det var faktiskt bara saker som vi behöver!

Fina fru R vad med med sina 2 kids. Highlife in Chaparall säger jag bara. Men det var så super att få hänga med Fru R. Så det var värt allt stim & stoj.

Nu : lilla u kaputt in da sofa.
Busen sover.
Nilsen badar i baljan {mamma, man svettas ju ihjäl. jag är klibbig. måste bada. varmt!}.
Jag ska dricka en god nespresso och surfa lite - innan jag sätter fart att packa ut i bilen för snabb körning ut till ön. Jiiihaaa! Mot havet! Kvällsdopp!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar