torsdag 10 juni 2010

[vissa dagar]

{ vissa dagar ... suck }

Ups & downs speglar livet. Just nu en downs ... och jag vet precis varför.

Cirka 3,5 vecka 'inlåsta' i lägenheten på grund av vattenkoppor!
Jag längtar så-så-mycket till de är gone-gone-gone så att vi kan börja umgås med människor igen och röra oss ute fritt. Till råga på allt är Busen mycket mer påverkad av sina koppor äv vad storebror var. Han vaknar stup i kvarten och i natt var han vaken långa stunder och gnyr. Hela natten känns det faktiskt som. Det kliar så klart. Lilla vännen. Detta ger resultatet av en mycket-mycket-trött mama.

Har suttit och pärlat en stund nu när han vilar. Fnulat på lite nya designs. Nya sorters idéer. Men jag kanske behöver mera kaffe. Defiinitivt mera inspiration & fantasti känner jag. Och mera material {där håller nog maken inte med}. Jag behöver kanske en resa till Brasilien, Indien eller Kina som inspiration ... hmmm ... tål att tänkas på!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar