fredag 11 juni 2010

[lucky]

{ synd (tur) att inte lucky charms finns i swiiiiden !}

HAPPY FRIDAY!

Regniga fredag - men ändå så härliga fredag. Vi åker strax ut till ön för att njuta av riktigt grönt gräs, höra havets slå mot klipphällarna och mysa framför tv:n tillsammans. Mysigt, mysigt!

Tror jag ska fira det med en stor bit kladdkaka och en kaffe. {eftersom jag tyvärr inte kunde gå upp til Fru Granne och smaska i mig hennes fina rabarberpaj - suck. dessa vattenkoppor! snart äré slut med dem ...}

Jag gjorde förrästen nya örhängen igår. Blev ganska schyssta. Och eftersom det inte kändes som de passade tjejen som skulle få dem blev de mina. Så synd då. Men jag ska testa att byta ut de gröna stenarna till en annan färg idag - kanske orange. Får se hur de blir då.
{ visst är de lite boho-chica .... }

1 kommentar:

  1. Ja, ett par såna vill jag oxå ha...gärna med orange och rosa...snyggt!! Löken

    SvaraRadera