onsdag 16 juni 2010

[nya brickor]

{ på tiden ! }

Jag är så nöjd!
Nu har jag bestämt mig för nya glasögon. Jag ser ju precis ingenting utan glasögon {-6} så jag är ganska beroende av dem ... och när jag inte har linser så är det ju skönt att ha ett par glarror man gillar. Nilsen tycker dessutom att jag är 'finast' i glasögon. "Mamma, sätt på dig glasögonen!" säger han med en mycket bestämd ton på morgonen när jag sminkat mig.

Jag bestämde mig för att gå för en klassiker den här gången. Ett par RayBan Aviators {piloten}. Jag vet att de varit lite trendiga ett tag nu, MEN jag har haft min RayBans solglas i säkert 10 år. Och jag älskar dem. Så jag vet att jag kommer älska dem som vanliga brickor också. Så coolt! Så härligt med nya glasögon. Har dessutom hittat ett par coola till, som jag eventuellt ska slå till på. Glasögon kan man inte få nog av. En ganska 'billig' accessoar egentligen ... med tanke på hur mycket man har dem på sig.  

1 kommentar: