tisdag 11 maj 2010

[vackert med sol]


 { gick förbi Kungsan idag : åh så vackert }

Och så skiner solen. Som ni vet : Makes me HAPP:HAPP:HAPPY !

Och så 'fick' jag en ny väska idag - som jag länge velat ha men tyckt att jag 'inte behöver för det priset'. Nu var den på rea och jag 'behövde'verkligen använda mina presentkort innan de går ut här i maj. Den är i lila lammnappa. Liten {lagom storlek för en kväll ute} och med axelrem {som går att knäppa av}. Very lovely!
{... men vad trist den såg ut på bilden . Den är mycket bättre i.r.l }

{ ... och japp, den ska med ikväll på middagen med Mrs M & Mrs L }

Nu ska jag kolla Svenska Hollywood Fruar, eftersom maken valde att kolla på den nya brittiska deckaren igår kväll {den var bra : men tyvärr en följetångare}. Och så ska jag göra ett par smaskiga örhängen i guld och lila som matchar min nya väska. Och armbanden som ska skickas till de lyckliga två. Och så ska jag röja inför min resa imorgon. Så maken & barnen får det fint här hemma när jag är borta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar