onsdag 26 maj 2010

{ jag hos 'farbror doktor' }

Igår kväll runt halv 9 på kvällen fick jag panik med stort P. Halsen gjorde ondare än ondast - trots penicillin i 2 dygn. Närakuten hade en tid och lät mig komma. Kåvepeninet hade inte tagit, halsen var 'riktigt otäck' som Fru Doktor uttryckte sig och jag fick en ny antibiotika som är en av de starkaste. Så nu ska jag väl ändå bli frisk {synd bara att magen tar sån stryk av den starka antibiotikan. aj!}!!

Och jajamensan. Nilsen är en pricki-korv idag! En mycket energisk och glad sådan. Som tycker det är kul att undersöka mamma med sin doktorslåda. Det bor visst 'konstiga typer' i min hals och 'det finns INGET att göra åt det'. Sötnos.

Så med andra ord. Highlife!

... and by the way, snygg hairdo! O.M.G!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar