måndag 26 april 2010

[vardag]


Jaha - så var man tillbaka i vardagen igen ...
Shiiiiit vad tråkigt! Jätte tråkigt att inte vara alla i lilla familjen längre - att Maken måste jobba, Nilsen går på dagis och jag & Busen är själva hemma om dagarna. Jag vet! Livet ser ut så här ... men herre gud, man kan väl få deppa lite efter att ha haft ett paradis i paradiset och levt i sus & dus och i sol & värme i nästan tre veckor.

Kanske dags att göra något nytt? Några idéer?

Ikväll ska jag göra smycken så att jag kan uppdatera mitt smyckesskrin med lite nya smycken.

Det är i alla fall tur för solen att den skiner idag och att det börjar bli vår. Annars hade det INTE varit skoj för mina nära & kära att vara i min omgivning just nu.

Jajajaja! Jag ska rycka upp mig, deal with it - och hitta rätt i vardagen igen. Lite shopping på HD's utförsäljning imorgon ska nog pigga upp ...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar