måndag 15 mars 2010

[on-line]

Nu har vi måndag igen. Solen skiner och det är skinande rent här hemma, så det känns helt ok ändå.

Jag & busen tog en sväng på stan på förmiddagen för att spana in sommarkläder. Jag vill börja planera packningen inför Mauritus den här veckan eftersom vi sedan är själva hela nästa vecka och sedan är det påsk. Jag vill även göra alla vår-ytterkläders-inköp till Nilsen för annars lär ju allt vara slut när vi är hemma igen. Har hittat bra vårkläder till honom tycker jag. Jag har dessutom just klickat hem en hel drös kläder på HM online - första gången för mig, så det är ju lite pirrigt. Lätt att gå crazy ...

Jamen jag tror jag blivit tokig. Kolla in baddräkten jag köpte - ohlala! Kanske kommer jag inte vara riktigt lika 'het' som bruden på bilden - men, hrmpf-harkel ... tills den kommer på posten och jag provat den så kan jag ju få drömma. Eller hur!
Den ska matchas med mina älsklings RayBans - modell: Pilot in GOLD (of course)!
Och så för att se litte mer preppy ut så slog jag till på den här klänningen:
Som jag vill ha till dessa fina sandaler från Vagabond.


Nu är jag redo för en sommar - en sommar utan dess like! Och solen på Mauritius - så klart!

Inga kommentarer: