måndag 8 februari 2010

[zzZZzzzZZzzz]


Förbövelen vad  jag är trött. TRÖTT!
Jag är liksom trött i kroppen.
Trött i huvudet.
Jaá, kanske till och med lite trött på allt just nu.
Tror jag behöver solen. Sommar. Ombyte.

Så länge buffrar jag med:
:: brus-bomb-vitaminer
:: olika ayurvediskt thé som ska boosta energi
:: dricker grönt thé (ska förebygga cancer & vara bra för en massa saker)
:: dricker vatten (känner mig torr som ett fnöske)
:: äter frukter (fast jag bara vill smocka i mig semlor hela dagarna - helst - gör det inte, inte alls!)
:: handlar sommarkläder (åååh, alla dessa gudomligt ljusa kläder som finns i butik nu)
:: funderar t o m på att köpa någon sådan där rosenrot som ska pigga upp
:: drömmer om semester & sol (kollar resor, hela tiden ... )

zzzZZZzzzZZzzz ...

Och så länge gör jag ett par smycken. Så att fingrar och huvud får jobba. Inspireras av pärlornas vackra färger. En swarowski-pärla gör en alltid glad. Så vacker, så glamorös. Mmmm mmm ...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar