tisdag 15 december 2009

[julklappar?]

Det här med julklappar - all denna stress inför julen - en enda dag på året - som måste vara så FANTASTISK! Precis som om det är julklapparna som är avgörande! Jag föreslog att vi alla skulle sätta in ett belopp till Rädda Barnen. Men ingen verkar egentligen på riktigt vilja skippa dem varken i min eller min utökade familj. Alla skyller på barnen -  de måste ju få paket! (FAST alla säger varje jul att: "Nästa år ska vi inte ha några paket!" Liar, liar, pants on fire!) Så det är bara att stressa på. Ett tips: Handla era julklappar på Rädda Barnens hemsida; då går en stor slant till behövande. Illustrationen Birds av Klas Fahlén är riktigt fin. Den tror jag kanske att jag ska klicka hem till mig själv i julklapp. Och vill ni splacha ut ordentligt - var inte blygsamma nu -  så finns det ju alltid den här lilla godingen hos Evfa Attling!

Jag vet en hemlighet! Mmmm mmmm ...en riktig goding!


Och välkommen till världen lilla Mayas lillebror, som tittade ut i söndags!

1 kommentar:

  1. Hemligheter får man inte hålla för sig själv...de måste man berätta för sin PS i USA...

    SvaraRadera