onsdag 4 november 2009

Jobba!

Idag måste jag jobba på här i jewel boxen. Har massor av smycken att göra - kul & inspirerande! Ingen annan som vill beställa vackra ting i julklapp? ... Glöm inte beställa i god tid i så fall!

Har även en massa andra saker att göra, som att att packa inför min lilla weekend tillsammans med girlsen. Woaho! Vi (jag, Fru M, Fru L & Fru K) ska åka till Ystad och bo på spa. Mysa & snacka ikapp allt vi inte hunnit snacka om det senaste året (åren) - shit vad det ska snackas! Och mysas ...

Jag ska ringa Byggnadsnämnden angående tillbyggnad av stugan. Vi har värsta idén - åh, tänk om det kan bli så! Kommer bli kanoners!

Jag ska ner en runda på stan för att inhandla ett par saker.

Och så ska jag mysa med lille BosseBus. Solstrålen som är lite mulen just nu pga tänder som växer ut. Plutten!

Och jag ska försöka fixa en klipptid åt Nilsen, mr surfer-boy. Han har en rejäl blond kalufs just nu ...
BUSY, BUSY!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar