torsdag 5 november 2009

I'm off for vacation!



Imorgon drar jag på semester! ♥ Bort från vardagen till det här fab stället. Och visst är jag värd det! Mmmm ... längtar! Mys med mina finaste vänner. Vi som inte ses så ofta men är de bästa vänner. I
Ska packa nu, hann inte det igår. Jag fick VÄRSTA symptomen på vaccinationen - som en mini-flunsa. Inte kul, men idag är jag bättre. Missade ett par delar igår när jag handlade till min jewel box, så det har kompletterats idag på fm i snöyran (fy 17:on) - och så har vi hunnit hjälpa dagis med lämning och hämtning från 5års. Jag är ju "ändå bara hemma", så det bör ju jag kunna fixa! Well, well ... ni förstår kanske vad som triggade mitt inlägg 'Finast?' ... Det rinner av! MEN man undrar ju varför vissa föräldrar väljer att sätta sina kids på ett kooperativ!

Nu en alvedon, en kaffe, mys med Bosse, farsdagspresenter som ska fixas, hämta Nilsen och så fixa så maken har det lite vackert här hemma när jag drar imorgon. Jag och kidsen är själva ikväll och ska ha lite partaj tänkte jag! Älskade lilla barn! Jag kommer sakna er ... ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar