onsdag 11 november 2009

Höstrusk

Dags att ringa Doktorn igen och kolla om mina sviter efter lunginflammationen samt svininfluensa vaccinationen verkligen ska hålla i så här länge! Jag är fortfarande krasslig ... har fått ställa in trevliga saker p g a detta. Så trött & seg och rösten är fortfarande inte tillbaka till 100. Men å andra sidan är det höst och ni som hängt med mig här på bloggen vet ju hur sjukdoms-listan såg ut hos oss förra året vid den här tiden!


Kom i alla fall iväg till IKEA idag med lilla BosseBus som sällskap. Vi ska ut till stugan i helgen och det behövs ljus utomhus nu när det är så mörkt ute. Jag inhandlade därför 6 ljusslingor, på begäran - så min make kan bli den nya Chevy Chase! Handlade även fårskinn till soffan så den piffas till och så skulle jag köpa trasmattor för att golven skulle kännas varmare, men de fanns inte inne just nu. Pafft! Ramar till väggarna, ett par roliga saker till kidsen och så älgpasta - såklart! Nu ska det höstmysas där ute!

Nu har jag gjort klart ett little u-jobb som ska levereras till Fru R imorgon. Bilder komma på 'little u jewel box' imorgon. Smyckena blev så coola! De blir fina som 40-års present! Ska bara få till bilderna i Photoshop först - ingen enkel match för en sån som jag.

Dags att laga mat!

1 kommentar: