tisdag 28 juli 2009

REA-shopping

Igår hade vi en riktig heldag på stan. Kidsen tyckte väl kanske att det var sådär men skötte sig utmärkt för att vara 3,5 och 10 månader. Nilsen var lycklig då han fick gå i 4 olika leksaksaffärer - vi letade efter fler bilar till Cars-samlingen, utan framgång. Bosse fick en liten gul och fin Barbapappa som gjorde honom salig. Lill-skrutten, gladare Bosse får man leta efter.

Lunch intogs på Tures i Gallerian, en stor & god räksallad. Härlig; satt utet! Lite cityluft & cityfolk att glutta på! Lite shoppat fick jag i alla fall, LOGG på HM har riktigt coola barnkläder just nu. Hittade inte allt i butiken nu men ska beställa från webshoppen tror jag minsann. Vi kom hem med: en batman dräkt, en spidermandräkt och en fjärilsdräkt. Hihi, så nu kan vi klä ut oss för fullt och ha maskerader. Det gillar vi här hemma. Bra att passa på att köpa dem nu när de finns. Lite att skämma bort kidsen kanske, men allt som främjar fantasi gillar jag. Och ni skulle se hur glad Nilsen är och hur han leker i dem. I .

Jag hittade inget till mig själv. Letar efter boots i narurskinn som ser så där härligt slitna ut. Som de på Matild, men som inte kostar 4500;-. Och så skulle jag vilja ha lite coola och sköna toppar - som jag ser cool ut - haha! Men jag kanske ska ta en snabb runda idag också, passa på när Nilsen, momo och mofa ska ut på spännande saker; åka spårvagn! Väl hemma, nystädat. Skönt! Men oj vad vi har det stökigt - måste röja!

Just nu är jag lite 'ur balans' - saker som skett i sommar har skakat mig, fått mig att fundera på vem jag är. Självförtroendet är i botten - känner mig som en rutten skit. Just nu är det inget kul! Saknar alla vänner som är på semester - saknar att göra saker. Vill ha nya utmaningar - skulle vilja att J skulle få uppdrag i HK - vore inte det coolt? Varmt & skönt! Lite distans till SWE ... Kanske bara ett sätt att fly? Men jag vet: Jag är lyckligt lottad, jag har en underbar familj och vi har det bra ... SO ... ♥

Till mamma & pappa:

1 kommentar:

  1. Du är ingen rutten skit...bort med såna tankar.

    Jag håller tummarna för HK även om det är far far away...men det är ju vi oxå..

    Hittade du något på andra vändan? Kollade du Riddargatan 12?

    Kramelikram

    SvaraRadera