torsdag 11 juni 2009

Idag är lillfisen på Parkteater - de tittar på Clownen Manne. Nilsen var inte glad när jag lämnade honom - plutten. Han ville verkligen inte gå ... Men jag VET att han kommer älska det väl där - och skratta. För Manne är kul (INTE läskig som ni där ute påstår - han är ju fab som gör så mycket för barnen. 31 år han hållit på - för att göra barn glada i Sveriges land)! Spännande att höra vad han tycker i eftermiddag då jag hämtar honom. Sedan är jag och kidsen själva ikväll - J ska ut med jobbet på raj-raj.


Själv ska jag ta tag i dagen. Mycket att fixa här hemma just nu - eller, jáa till till stugan mest. Knoppar till mina platsbyggda förråd, nytt Nespresso kaffe online, hitta fin ytterdörr till stugan (vill ha en turquise dörr tror jag - kolla in bilden vad fint), lista inför Midsommar ska skrivas, prepp inför morgondagens grillning med dagis, kolla garderober till stugan, leta hyllor/system alt bokhylla till barnens rum ... MYCKET är det!

Oh yes, J var ute i stugan nu på morgonen (klantarslet hade fått med sig garagets nycklar hem) och bilderna i kameran visar att det blir sååå FINT där ute - vilken dröm. Jag kommer vilja bo där ute jämt! Min tapet är hur cool som helst! Can't wait att åka ut nästa vecka.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar