måndag 29 juni 2009

1 år med www.LLILLA U.blogspot.com

Idag firar jag 1 år på bloggen! Wow! Och vilket år det varit ... Ups & downs så att det heter duga! Och oooh vad det är skoj att läsa så här i efterhand vad som hänt. Och oooh vad det är kul med all kontakt man får via alla bloggar. Att ta del av varandras vardagar och tankar.

Och vet ni vad:
- Kommentera gärna MERA! I
- Jag vet att en del frågat efter mer bilder från våra dagar - och på kidsen. Men jag & J har beslutat att inte lägga upp några bilder. Det som läggs på webben förblir på webben, åtkomligt för alla.
- Nu blir det ett nytt spännande år - häng med!

KRAM till er alla! Ha en solig dag idag ...

2 kommentarer:

  1. Grattis lilla u! Jag har läst allt du har skrivit och kommer fortsätta att läsa. Kram

    SvaraRadera
  2. Grattis!

    Men du, det där med bilderna...tänk en gång till. Har de bara kläder på sig så är det ok..tycker jag..maken var lite knorrig i början..

    Lotta som snart är i Svedala igen HURRA

    SvaraRadera