fredag 1 maj 2009

Njuta

Njuter gör vi hela familjen här ute på Östra Lagnö! Tänk vad det är härligt att ha denna underbara stuga. Solen skiner på oss! Men det är ganska kallt - kanske 5 grader kallare än inne i stan. Och så kan det komma kalla vindar från havet emellanåt. Men vi njuter! Av frisk luft, sol, att få vara tillsammans & äta gott! Mmmm ...

Barnen vaknade i tidigaste laget imorse, solen skiner rakt in i vårt sovrum - redan halv sex! Så Nilsen tyckte det var morgon då någon gång. Mmmm mmmm - lovely! Bosse vaknade av hans snorande & hostande klockan 7. Upp och hoppa vid kvart i åtta efter att vi försökt hålla kvar dem i sängen!

Nu har jag rensat 2 trädgårdsland - massor av ogräs. Vilken utmaning det är varje vår att få landen fina. Undrar vad jag ska tillföra mina land i år. Förra året planterades lavendel & steppsalvia och stockrosor. Jag ska fylla på med fler lavendel, stockrosor och rosor i år. Åh, och så ska vi bygga såbäddar här nu snart, så vi kan plantera grönsaker och blommor och plantera ut Nils vackra Rosenbönor & solrosor. Blommor är så härligt, att se dem växa gör mig glad!
Snart kommer LittleSis & T - najst! Grilla & dricka vin ... mmmm ...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar