torsdag 23 april 2009

Sunshine

Solen skiner från en klarblå himmel idag - ändå håller jag mig inne. Måste pausa i vardagen, ta tag i mig själv ibland! Och i alla 'måsten' som man har ... Min kropp har sagt ifrån; jag är darrig & vimmelkantig mest hela tiden. Jag tror det är den låååånga & tuffa vintern som börjar ta ut sin rätt. Men jag är en fighter - det blir bra! Jag har två friska, underbara barn och en fab make. Så vad har jag att klaga på?

Har satt ut min dubbelvagn på nätet - och efter 5 minuter är den såld. Jag ska inte ropa hej - runt halv sex vet vi om den är såld på riktigt. Me - the moneymaker! Hahaha!

Solsken gör underverk! Maskrosor som tränger upp ur asfalten gör underverk ... I

Nu ska jag gå och hämta min stora, fina Nilsen. Han är så kul! De senaste två nätterna har han sovit i sin koja - japp! Moster Cissi gjorde koja åt honom och Bosse när hon var här i tisdags och var barnvakt (vi var på rädda-liv-kurs på dagis i 1,5 timma). När vi kom hem berättade pappa J att han OFTA sov i koja när han var liten - så nu sover Nilsen i sin koja också! Bosse har börjat testa på att resa sig - han sitter och försöker att dra sig upp till stående. Går så där. Men med hjälp så står han själv om han håller i nå´t. Jag har så klart händerna runt magen (i luften) i fall han skulle trilla. Han skiner som en sol och ler med hela munnen som bara BosseBus kan göra.

Imorgon är det fredag - hipp hurray!♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar