torsdag 5 mars 2009

Bullar!

Idag ska vi baka kanelbullar! KUL ... & GOTT! Jáa, som ni alla vet: Jag älskar kanelbullar!

Vi har hittills haft mysigt här ute - även om pappa J haft blackberryn fastklistrad i handen och igår satt han 2 timmar i bilen i business calls. Nu är 'siffrorna' klara! GRATTIS ÄLSKLING!
Vi har slaskat omkring i slasket här ute - brr, lite råkallt och snöblask. Inte särskilt mysigt väder alls. Därför bakar vi massvis. Banankaka, solrosfröbröd och så idag då kanelbullar. Great! Det är så kul att baka. Tänk vad jag bakade när jag pluggade på universitetet - det var mycket uppskattat av alla korridorskompisar. Nu är jag snart back on track igen. Det är kul att baka - och gott! När jag är tillbaka i stan så ska M & A bjudas in på mina bakverk. De gillar smaskiga saker - och då är det extra skoj att baka och bjuda!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar