onsdag 4 februari 2009

Vitpeppar för kräksjukan - my ass!

Det var ju en bra husmorskur - 10 vitpepparkorn sväljes hela tillsammans med vatten per dag, då slipper man kräksjukan. MY ASS! Kan dra dit pepparn växer! Fick den i natt - kräkits 2 ggr och trodde inte man kunde bli så sjukt dålig i magen! Har haft som tarmvred, aaaaaaooooooohhhh! Ont! Och höll just på att svimma när jag skulle gå för att ta ett glas hallonsaft - STACKARS MIG! Nu kommer snart pappa hem med lillNill och då är friden slut. Han får handla med sig cocacola, mariekex och ersättning - fallutifall min mjölk sinar pga uttorkning. Suck, hatar kräksjuka! Tack till Jakob som tagit så fint hand om lillBobo (och mig - fast sympatin kunde vara större tycker jag . haha) idag - vilken pappa han är Världens bästa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar